Inspiration overload

Har de senaste månaderna haft näst in till noll inspiration och knappt handarbetat alls. Men den senaste veckan är det som att det kokar över av idéer, lust och inspiration! Av någon konstig anledning blir det ofta så när jag har så galet mycket att göra i skolan att jag absolut inte har tid att fokusera på någonting annat alls och bara därför så tar idéerna över all min hjärnkapacitet. Har typ en miljoner idéer till keramiken och hann i alla fall prova en ny teknik på keramiken idag, att marmorera lera med oxider. Fick inte till blandningen exakt som jag hade tänkt det men är ändå extremt nyfiken på att få se resultatet!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så fin! DUktigt! :D

2014-11-07 @ 09:15:05 / URL: http://oslofru.com/
Postat av: Anonym

Snyggt Elin!

2014-11-07 @ 22:09:39
Postat av: Freja

Så mycket fint du tillverkar, jag blir djupt imponerad!

2014-11-17 @ 22:55:33 / URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Sanna

Åh vilken mysig blogg du har och vad mycket fint du skapar! Är helt förälskad i din keramik! <3

Kram
Sanna

2014-11-18 @ 20:33:09 / URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.