Vi har blivit med odlingslott!

Har typ ända sen jag flyttade till malmö tänkt att jag vill ha en liten odlingslott där jag kan göra som jag vill och fixa och dona lite och förhoppningsvis lära mig lite mer om odling. Men jag har alltid tänkt att det är för svårt och jobbigt om vi ska åka bort på sommaren men så i år bestämde jag att nu får det bli av funkar det så funkar det helt enkelt. Så ca 100 kvm i lindängelund är nu vårat. Det är sjukt mycket jobb att göra helt utan staket och hela lotten är igenväxt men ingen stress. Nu jäklar ska vi bli självförsörjande! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.