Odla vertikalt

Jag har som jag nämnt tidigare varit ganska så insnöad på att göra saker till trädgårdar så därför passade då bra att jag just nu är inne i ett projekt som gav mig anledning att få tummen ur och göra en sak som jag länge haft på min att göra lista, nämligen att återbruka lastpallar för att odla vertikalt på balkongen. Det var mycket enklare än jag tänkt att det skulle vara men det vore nog ännu enklare om man hade rätt verktyg och inte en såg som mer liknar en brödkniv än såg ;). Kommer säkert att dyka upp fler vertikala lösningar här på bloggen då detta lilla hörn av balkongen är enda stället dit solen når :(
 
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.