Äntligen onsdags keramik!

Oj oj nu har det gått alldeles för lång tid sen senast inlägget, mestadels beror det på att jag har så himla lite tid över till att vara kreativ. Skola, jobb och sjukgymnastik kommer helt enkelt u vägen. Men nu är i alla fall keramik terminen igång så nu blir det lite bättring på den fronten. Trots att jag inte har någon trädgård (eller kanske just därför) är jag nu innan i en period då jag är besatt av trädgårdssaker dekorationer, blomstöd, lyktor,  fågelholkar ja you name it! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.