Senaste på keramik fronten

Har inte hänt allt för mycket på keramik fronten den senaste dels för jag haft lite dålig inspiration här hemma och inte orkat ta tag i något av alla planerade projekt men också för att jag missade senaste kurstillfället. Det senaste som kommit med hem från kursen är i alla fall den här lilla ljus/smyckeshyllan som nu pryder en vägg i pysselrummet.
Ser verkligen fram emot att få komma till verkstan och glasera alla nya smyckesdelars som jag gjort för första gången och experimentera med glasyrer hoppas bara att allt finns kvar nu när jag varit därifrån så länge och att ingen har varit klåfingrig och norpat åt sig något av alla små delar. So long, ha en trevlig helg nu gör jag mig redo för ett 25 timmars arbetspass.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg!

2013-11-09 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.