Förvaring...

är väl bland det svårast som finns. Känns för mig som att det är nära omöjligt att ha för mycket förvaringsutrymme. För en sakletare som jag gäller devisen att nöden föder kreativa förvaringslösningar, framförallt i pysselrummet där jag har fria tyglar, älskar när man hittar helt nya användningsområden till saker.
Som här, ett string diskställ som får agera bokhylla.
Våningskorgar till akrylfärgerna.
Två trälådor som minibokhylla förhoppningen är att den ska växa på sig men det är glest mellan lådfynden, den ena var gratis från en loppis och den andra betalade jag 5 kr för.
Diverse småförvaring på väggen två brickor som magnettavlor, två korgar som hyllor, en metallkorg för olika fat och flera små väggfickor i emalj och keramik till småsaker, tanken är att hela väggen ska bli täckt av små sådana fickor.
Min pride and beauty min stringhylla som kostade mig hela 50 kr.
En gardinstång för hängande förvaring
Lite mer väggförvaring bla toapappershållare till trådrullar,
Ja det var lite om förvaringen i mitt pysselrum. Har du några bra förvaringsknep? tipsa mig gärna för jag är ALLTID i behov av mer och bättre förvaring. Nu kör vi fredag och heja SVERIGE nu krossar vi Ronaldo och company!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.