Klädbytardag på Moriskan

Igår var vi iväg på min allra första klädbytardag har länge tänkt att jag ska gå på en av ABFs träffar men det har aldrig blivit av. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men tog i alla fall med mig ett gäng klänningar som jag inte trivs i eller som var för små. Som synd var startade själva bytet lite tidigare än utsatt tid så när vi kom för att byta så var det mesta borta men fick åtminstone med mig en blus, en klänning och ett par harembyxor med mig hem. Ingen jackpot kanske men lite mer plats i garderoben och kläderna jag inte använde gör förhoppningsvis någon annan glad och det är väl värt ett försök till men då gärna på ett lite större byte. Konstaterade i förra veckan att jag inte köpt ett enda nytt plagg det här året (förutom leggings) sen så har jag ju köpt en del på loppis och fått tre nya plagg i present. Det var ingenting planerat men nu ska jag i alla fall försöka hålla det året ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket smart sätt att fixa lite nya kläder.

2013-09-17 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.