Keramik onssdag

Dagens stund vid drejskivan resulterade mest i det ni kan se nedan, geggamoja. Hur jag än gjorde idag så kunde jag inte få till centreringen och allt började wobbla och slutade i kollaps. Så himla frustrerande att ägna ett helt kurstillfälle till att göra ingenting och jag har ju så himla många idéer på vad jag vill göra och ibland känns det som att om jag inte gör det jag har i huvudet snabbt så kommer någon att kika in i mitt huvud och sno mina idéer eller så kommer någon på samma sak och tror att jag kopierat. Fick tillslut i alla fall till ett lock till en liten ask som jag gjorde förra veckan. Hoppas på bättre flyt till nästa vecka eller så kanske jag kavlar då för att få upp självförtroendet igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på! :)

2013-09-18 @ 23:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.