Keramik onsdag och loppis fynd

Ojoj vad tiden går fort, en vecka har gått sen jag var in här sist och det känns som jag knappt har blinkat. Dagen började riktigt dåligt med att min mobil strejkade för att senare dö, fortsatte med ett krånglande knä och skit drejning som vägrar att bli centrerad. Har varit fullt upp hela dagen mest med jobbiga saker men nu äntligen är jag hemma bokstavligen för första gången idag då jag fick åka direkt från jobbet till keramiken och därefter iväg på en massa ärenden. Dagen slutade ändå ganska bra med några loppisfynd- en hel hög med broderigarner super fina i ull och två bordstabletter som ska användas till keramiken, allt för den överkomliga summan av 20 riksdaler. Nu ska jag njuta av en kall carnegie porter och chokladbollar återkommer imorgon med en liten guide på enkla gipsformar för keramik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och hå, jobba jobba. :)

Svar: Tack för uppmuntran! Känns som att jag ligger i en svacka nu:(
Elin Bäckström

2013-09-25 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.