Kan det vara vinter när kaprifolen blommar?

Idag var första dagen på väldigt länge när solen orkade sig fram och himlen var blå i stället för dassgrå och blytung, så Felix och jag började dagen med en lång promenad för att suga i oss lite energi från solen. Kameran fick också följa med och än kan det väl ändå inte vara vinter, i alla fall inte så länge kaprifolen blommar och det finns omogna björnbär på buskarna.
Lite senare på eftermiddagen packade vi en fikakorg och tog en lång promenad längst brofästet, fanns fullt med havtorn kvar men dem såg inte så goda ut längre.
(gillar Felix min på den här bilden) Sist men inte minst så fann vi också en liten gravplats där hamstern Sally låg begravd:)

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Vilka fina bilder - och ja man kan ju undra vart vintern är he he, känns fortfarande som vår eller sommar! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Tack så mycket, är ju iof ganska så tacksamt att fota vid havet där det är så ljust:) Ja jag klagar i alla fall inte på att vintern dröjer vi kan gärna hoppa över den i år. Ha en fin dag!
Elin Bäckström

2013-11-05 @ 20:04:56 / URL: http://twoplusone.se
Postat av: Mamma

En undran, är Shuan med i mustaschkampen?;)

Svar: Haha näe han har ju ingen mustasch utan mer ett helskägg, lite skogshuggarstuket på det hela:)
Elin Bäckström

2013-11-06 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.