Ett tillfälligt (men ofrivilligt) avbrott

Ja, blev ett ganska så långt avbrott härifrån bloggen precis när jag började få upp ångan och som sagt inte för att jag latat mig som killen nedan utan för att min dator pajade.
Oktober var verkligen en riktig skit och otursmånad i år började med att mina vinterkängor som jag bara använde i ca 2 månader i vintras gick sönder sen gick det bara utför, min mobil strejka och la av helt, bet i en brödbit med en sten i så jag blev av med en tand, satte mig på mina glasögon så dem blev smulor och avslutade den usliga baletten med att datorn bestämde sig för att lägga ner verksamheten. Nu har jag i alla fall tack vare mina snälla föräldrar (blink blink) en ny dator, inser verkligen vad beroende man är av tekniken, kan omöjligt fixa mina tentor annars och inte ens betala hyran utan datorn. Men som sagt nu är jag tillbaka igen med extra mycket motivation även om jag känner mig som en konservativ gammal dam som inte förstår mig på den nya datorn och önskar att den kunde va som den innan:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du är ju mer teknikskraj än vad jag är.

2013-11-04 @ 18:53:52
Postat av: Mamma igen

Gullfisen sover gott ser jag.

2013-11-07 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.