Glasfusing kurs

Igår var jag och två glada pinglor (så himla skoj att ha sällskap för en gångs skull:) iväg på en prova på kurs i glasfusing. Det var mycket information att ta in och jag fick värsta prestationsångesten och stressen för att inte hinna med det jag ville. Men det var jätte kul och materialte var mycket mer mångsidigt än vad jag trodde det skulle vara. Ser fram emot resultatet, jag gjorde bara smycken dels för att glaset är ganska så dyrt men också för att jag ville hinna prova så många olika kombinationer som möjligt. Det var i alla fall så pass roligt att jag vill lära mig mer och anmälde mig till ett till prova på tillfälle imorgon kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.