Bollnäs Bazaar

Nu är det bestämt, nu ska Louise och jag äntligen våga vara lite modiga och sälja lite hantverk på Bollnäs Bazaar under sommaren. Under 6 lördagar med start den 28e Juni kommer vi att stå på lokstallarna i Bollnäs och sälja det vi skapat. Självklart en massa keramik från min sida och en hel del sydda alster av Louise men också annat smått och gott lite återbruk, smycken, tvålar och en och annan kanelbulle kanske :). Känns både spännande, roligt och lite pirrigt. Mer info om hela bazaaren kan man hitta här Bollnäs Bazaar 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att gå skitbra!

2014-06-05 @ 16:05:26
Postat av: Lisen Alsing

Men va kul! Då ska jag komma dit. Lycka till/Lisen

2014-06-17 @ 06:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.