Höstens stora utmaning

Ja förutom att jag ska läsa extra i höst så är den stora utmaningen som jag äntligen bestämt mig för att jag måste ta tag i är att lära mig rita. Det är grunden till så himla mycket inom mitt skapande speciellt för att dekorera keramik och för att kunna skissa ner mina idéer på papper och dessutom få dem att likna bilden i huvudet. Har därför lagt hälften av min inkomst från Bollnäs bazaar på att köpa promarker pennor och vattenfärger. Får se när jag vågar visa något jag ritat känner mig lite extra självmedveten och självkritisk när det kommer till det jämfört med annat hantverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.