Nytt på keramikfronten

Har varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen den senaste tiden och det beror mest på att jag helt enkelt har haft för lite tid att göra något och missat några träffar på keramiken. I förrgår var jag i alla fall iväg igen och fick äntligen se resultatet av de smycken som jag gjorde med hjälp av knappar och cenitlera och måste säga att det är det första på hela terminen som jag är nöjd med. Flera ringar och örhängen och speciellt de ljusturkosa och gråblå örhängena blev jag nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Bäckström Hassan. Malmöbo med rötterna i Hälsingland. Pluggar mänskligarättigheter och jobbar med ensamkommande flyktingbarn. Bloggen är mitt lilla andningshål där jag får utlopp för min kreativitet och dröm om att jobba med hantverk. Signum- Särkmärke och bildform.